rafaela.blogg.se

tjena! jag Àr en tjej pÄ 13 Är. jag Àlskar att fota och jag fotar dÄ med min system kamera canon 600d. jag Àlskar Àven hÀstar och ridsporten. jag har ridit i ca 9 Är nu till vintern. om du vill veta mer om mig och mitt liv tycker jag att du ska kolla in hÀr varje dag

Like always😂 godmorgon

Kategori: AllmÀnt

Hej pÄ er alla dÀr ute! Eller ni kanske Àr inne?
jag har ju aldrig berÀttat om mig sjÀlv ni som inte kÀnner mig sÄ det kommer nu
jag Àr dÄ en helt vanlig tjej pÄ snart 13 Är! 
Jag Àr 154cm lÄng för er som vill veta;)
jag har skilda förÀldrar. 
Jag har ridit sen jag va runt 4Är gammal, sÄ jag gÄr in pÄ mitt nionde Är som ryttare nu;) 
den största drömmen eller nÀst största, rÀttare sagt;) iallafall  sÄ Àr det att fÄ en egen hÀst, överraskande va?;) 
lite "hÀst" info: 
det högsta jag hoppat (höjden spelar ingen roll) Àr nog 90-1m. Jag har hoppat 85 med ponny och 1m typ med storhÀst! 
Min "utrustning" Àr en lamicell elite hjÀlm, en helt vanlig piké, röda ridbyxor frÄn crw (bl.a.) 
kl ridstrumpor och sist men inte minst ett par tretorn advance som Àr svarta! 
Men nu ska jag Àta frukost se you bichacos! 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: